Shop Mobile More Submit  Join Login
Ziva Da'vi a Bounty hunter by Avverix-Deaguta Ziva Da'vi a Bounty hunter by Avverix-Deaguta
This is for :iconkumi-pumi:'s collaboration project!
Read more about it here! ->

Her theme song
lol

Name:
First: Ziva Da'vi (got the idea from NCIS but took the 'D' out)
Last: Flores

Sex: Female

Occupation: Bounty Hunter

Height: 5'5"

Age: 21

Likes: Animals, Horror, other people fighting, Friends, anything cute

Dislikes: Mean people, clowns, boredom, losing a fight and any thing to do with cigarettes

Personality: warped sense of humor(people getting hurt, perverted, etc.) asking random questions, loves to have fun!

Info: Ziva(her friends call her for short) lived a regular boring life(in her opinion) and was always easily bored. At age 5 she got into art but was never any good so she got bored with it quickly. At age 8 she started studying Plant/flowers(botany/botanist) but she started getting bored with that too. Age 11 she got into martial arts and she got really far till she got bored with that. At age 18 she was finally able to leave home and got into guns, it started getting boring at age 21.

Relation to Molly: She meet a women named Molly at a shooting range they talked about Bounty hunters and Bandits. That's when Ziva decided to become a Bounty hunter because she liked all the excitement and danger it would hold! she considered being a Bandit but she didn't like the thought of her getting caught and having to spend time in one spot for a long time.

Extra:Don't let her innocent look fool you she can be unpredictable at times but she will NEVER betray her friends!
Add a Comment:
 
:iconhypermanic:
Hypermanic Featured By Owner Aug 14, 2010
She looks bad-ass! Awesome character design! :clap:
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Aug 15, 2010
thanx! :D
Reply
:iconkurumo-sen:
Kurumo-sen Featured By Owner Apr 2, 2010
she look awesome!
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Apr 2, 2010
Thanx! :tighthug:
Reply
:icondrunkcanadian:
DRUNKCANADIAN Featured By Owner Mar 23, 2010
Awesome...cool character...about the gun...is it a real model? looks WWII ish...I can't recall the model it is similar too but it is almost the same except for the clip
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Mar 23, 2010
Well when i was looking of a gun to look off my brother said it was a MP-41 but he thinks its a newer version of the MP-41.
Thanx!
Reply
:iconfortheloveofcookies:
FoRtheLoVeofCooKieS Featured By Owner Mar 17, 2010
OMG YAY A GIRL BOUNTY HUNTER XD so far i was the only one that submitted a girl and i was getting worried T^T haha
i love her hair...idk why, its just so awesome <D
overall i really like it cuz the pose is awesome and the gun looks real haha ^^
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Mar 17, 2010
honestly the reason shes a girl is because i suck at drawing guys. lol
I love her hair too!

Dai looks so cute! Ziva(her friends call her for short)loves dogs so i think they would both get along great! :heart:
Reply
:iconfortheloveofcookies:
FoRtheLoVeofCooKieS Featured By Owner Mar 17, 2010
oh ok haha im still happy tho <3
than you thank youuu!!!! and she duz!? oh my goodness they should be friends haha XD
would i be able to draw them together some time??
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Mar 17, 2010
lol, i was just about to ask the same thing!
Ya totally! i will try to put her bio up by 2morrow. :D
Reply
:iconfortheloveofcookies:
FoRtheLoVeofCooKieS Featured By Owner Mar 17, 2010
thank you thank you thank you so much! <D
im ok with you using dai in a pic <D just make sure you say i drew her, and ill do the same for urs <3
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Mar 17, 2010
cool! :D
Reply
:iconsasunarugirl:
SasuNaruGirl Featured By Owner Mar 16, 2010
Aww! You're bounty hunter is so cute!! I love her design! <3 Im part of the collab too =) I play the bandit, Drake.
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Mar 17, 2010
Thanx!:love:
Drake looks so cute! love your design too!
Reply
:iconangelalich:
AngelaLich Featured By Owner Mar 16, 2010   Digital Artist
Haha that is fine if you can get it done later :>

I like how you drew a gun that looks like a real gun, I had to make mine up because I can't draw them X( She looks great! Can't wait to read her story 8D

Thanks for submitting! :heart:
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Mar 18, 2010
I finally got it finished!
Thank you! :D
Reply
:iconangelalich:
AngelaLich Featured By Owner Mar 19, 2010   Digital Artist
Haha she seems to get bored of things very frequently XD
Reply
:iconavverix-deaguta:
Avverix-Deaguta Featured By Owner Mar 19, 2010
yup, but being a bounty hunter and meeting new people should keep her happy. lol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 16, 2010
Image Size
312 KB
Resolution
1000×835
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,775
Favourites
22 (who?)
Comments
19
Downloads
27
×